چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

برگزارکننده : دانشگاه کاشان- دانشگاه اصفهان

02 اسفند ماه 1397

محور های همایش

چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

محورهای همایش :

  • فنی:
  • انجام عمومی بازی‌ها
  • بازی‌های برخط
  • بازی‌های جدی
  • بازی‌های مبتنی بر شبیه‌سازی
  • بهینه سازی در هنر فنی
  • تجربه بازیکن
  • تنظیم پویای دشواری
  • توسعه کاراکتر و روایت
  • تولید رویه‌ای محتوا
  • جستجوی تخاصمی
  • داده‌کاوی بازی
  • روایت تعاملی هوشمند
  • شناسایی احساس در گیم‌پلی
  • طراحی بازی مبتنی بر هوش محاسباتی/مصنوعی
  • کاربردهای نظریه بازی
  • مدلسازی احساس
  • مدلسازی بازیکن/رقیب
  • مدلسازی فرآیند توسعه
  • واقعیت افزوده/مجازی/ترکیبی
  • هوش محاسباتی/مصنوعی برای فیلم‌برداری مجازی
  • هوش مصنوعی در آموزش
  • یادگیری چندعاملی و چنداستراتژی
  • یادگیری ماشین در بازی‌ها
  • علوم انسانی:
  • بازاریابی و تبلیغات هوشمند
  • بازی‌وارسازی
  • بازی‌های جدی
  • تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
  • تحلیل روانشناختی
  • روان‌درمانی و بهبود سلامت روانی
  • رویکردهای فلسفی
  • سواد رسانه‌ای
  • مالکیت فکری و کپی‌رایت
  • مدلسازی احساس و انگیزش
  • یادگیری مبتنی بر بازی
  • هنر:
  • تجربه کاربر
  • تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
  • ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
  • ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
  • توسعه‌ی صنعت گردشگری
  • روایت
  • طراحی صوت
  • فقه و اخلاق
  • فناوری‌های جدید رسانه‌ای
  • مصنوعات و هنر هدفمند
  • واسط کاربری
  • هنر تعاملی
  • هنر صوتی
  • هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
  • ​​​​​​​همچنین سایر محورهای مرتبط با علوم فنی، انسانی و هنر که در رابطه با بازی‌های رایانه‌ای باشند، مورد توجه قرار خواهند گرفت.
  • نگاه ویژه کنفرانس:
  • نگاه ویژه این دوره از کنفرانس، «توان‌بخشی شناختی و بازی‌های رایانه‌ای» خواهد بود و پژوهش‌های مرتبط با این حوزه نوین و کاربردی، جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت.

باهمایش :: ارائه شده توسط مجموعه همایش نگار
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فرازنت می باشد © 1387 - 1397