محور های همایش
دومین دورهی کنفرانس «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها»
محورهای همایش :
- تحليل روانشناختی بازیهای رايانهای
- تحليل جامعهشناختی بازیهای رايانهای
- مدلسازی احساس و هيجان در بازیهای رايانهای
- فناوریهای مطرح در توليد و توسعهی بازیهای رايانهای
- رویکردهای هوش مصنوعی در توسعهی بازیهای رایانهای
- نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر در توسعهی بازیهای رايانهای
- بازيهای رايانهای و قدرت نرم
- بازيهای رايانهای و پدافند غيرعامل
- شیوههای جذب مخاطب و بازاريابی در حوزهی بازیهای رايانهای
- نقش صنعت بازیهای رايانهای در حوزهی تجارت، اقتصاد و کارآفرينی
- مدلسازی فرایند توسعهی بازیهای رایانهای
- مدل کسب و کار در توسعهی بازیهای رایانهای
- تحلیل زیباییشناختی و تکنیکی بازیهای رایانهای
- اصول هنری طراحی بازيهای رايانهای
- بازيهای رايانهای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
- بازيهای رايانهای و ملاحظات حقوقی
- رویکرد فلسفی بازیهای رايانهای
- بازیهای جدّی (Serious Games)
- بازینمایی (Gamification)
- بررسی نقش بازیهای رايانهای و ارائهی ایدههای جدید در حوزههای:
- خانواده
- درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
- فرهنگ، تاريخ و ادبیات
- آموزش و یادگیری
- تبلیغات
- هويتيابی و فرهنگسازی
- فقه و اخلاق
- توسعهی صنعت گردشگری
- درمان اختلالات جسمی
- توانبخشی شناختی
- ترويج ارزشهای دفاع مقدس
- ترويج آموزههای مذهبی و قرآنی
- و کليهی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازیهای رايانهای